Skjut honom

SÅ. JÄVLA. ARG. 
 
Mitt äckel till lillebror är så jävla förbannat otacksam och vidrig att jag aldrig mer vill se honom. Han har haft min cykel hela året jag varit borta, jag kör och hämtar honom på träningar, matcher, kollar hans matcher, lånar fortfarande ut min cykel typ varje dag, ser till att han kommer upp i tid till skolan när jag är ledig, lagar mat, hjälper honom med läxorna och säkert hundra saker till. Idag körde jag honom först till frisören, satt där och väntade och sedan till Lager 157 så att han fick köpt sina förbannade skjortor, och när vi kommer hem och jag ber honom hjälpa mig tvätta bilen SÅ HAR UNGJÄVELN MAGE ATT SÄGA NEJ?! "Nej, jag orkar inte" sa han till och med. Vill öppna upp och dra ut hans inälvor för tillfället. Ska aldrig mer göra något för honom så ska han fan få se hur mycket som kommer fattas. Äckelunge

Kommentarer
Postat av: Bjerlemo

Haha du är så skön! Feel you bro!

Svar: Jag är seriöst fortfarande arg, och det är två dagar sedan nu...
Linn Wollbrant

2013-10-20 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0