Myndig helt och hållet!

Hej! 
 
Idag fyller jag 20 år. Känns inte alls, haha. Fick sluta tidigare på jobbet för att det är stormvarning på hela västkusten. 
 
Sitter och väntar på att Jensi ska lyckas ta sig ner, och borde baka äppelpaj, alternativt laga mat, men jag orkar liksom inte. Är helt slut i huvudet.. Vi lyckades vara ute på förmiddagen, men sen kom regnet och då är det bara att gå in, och helt ärligt, det är hemskt att vara inne med 20 barn. Ljudnivån trappas upp, minut efter minut och det liksom äter sig in i huvudet på en. Helt sjukt. 
 
Anyway. Dagarna flyter på. Hade lite folk här i lördags och jag hade i alla fall jättekul! Sen jobbar jag och rider, hänger men Jens och med LP, det är typ allt jag hinner känns det som. 
 
Så ja, även om jag nu, enligt staten, kan hantera alkohol all by myself så blir det tyvärr inget besök på systemet idag. Det hinns liksom inte med. 
 
Well well, nu ska jag lägga mig bekvämt en stund innan det blir dags att göra någon nytta. Vi hörs! 
 
Mvh tjugoåringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0