Handen i fickan fast jag bryr mig

HEJ! 
 
ÄLSKAR att Veronica Maggio släpper en låt om dagen från sitt nya album fram till släppet på fredag. Lyssnar om och om och om igen. Så himla bra är hon. 
 
Annars är min arm bättre. Jag använder den så mycket som möjligt och knaprar ipren, så med mycket tur kanske jag kan jobba torsdag och fredag, och med lite tur hoppas jag vara okej nästa vecka i alla fall. Jag och Jensi sov till 11 idag. Fick ihop 11 timmars sömn, så fan ta mig om jag går runt och gäspar idag. 
 
Det var typ det jag hade att säga. Mamma har tjatat sedan jag kom hem (dvs i TVÅ MÅNADER?! Hur gick det till???) om att få se bilder från mitt år, så får väl gå ner och se vad hon har för sig och om hon har tid nu. Känns liksom mest som att vi springer om varandra nu för tiden. 
 
 
Såhär såg det ut i fredags när vi skulle slänga krabbrester i havet. Jens cyklade upp och hämtade kameran och en filt till mig, sen satt vi och njöt. Det var verkligen helt vinstilla och havet var så blankt att man såg stjärorna speglas i vattnet. Sverige ibland alltså <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0