Finbesök!

Hey,
 
Det var ett tag sedan nu ja, hehe. Sist jag skrev var det ju tisdag, och då ringde Josefine mig från Malmö för att tjöta lite. Vi kom fram till att vi inte setts på allt för länge så dagen efter satte hon sig på ett tåg upp till mig! Hon var framme vid 12, så då åkte vi och handlade, sedan hem till mig och lagade mat, och så hängde hon lite hos mig medans jag jobbade i 2 h. På kvällen hade vi äkta mys med nybakade muffins och Disney-film. Dagen efter skypeade vi lääänge och väl med Ilona och Cosi, så himla kul att höras allihop tillsammans igen, och sedan åkte vi in till Göteborg och mötte upp Jens för lite fika/lunch och runtvandring. Sen åkte Josefine hem och jag åkte till Erik för inflyttningsfika och vidare till LP för Gossip Girl och bara bästis-häng. 
 
Sen blev det fredag och jag blev inringd till Gällinge förskola. Chansade med armen och det gick ganska bra. Sen åkte jag hem till Jensi och gosade. Så blev det lördag och vi låg i sängen tills Jens skulle jobba. Då åkte jag hem, bytte om, bråkade med smink onödigt länge, sedan plockade jag upp LP, åkte till Kungsbacka och lämnade bilen hos Jens, och sen hoppade vi på bussen ut till Erik! Väl där drack vi, och jag skrattade så jag grät mest hela tiden. Gud vad jag har saknat att hänga med dom alltså. Trillade in till Jens nån gång på natten och mådde dåligt som aldrig förr dagen efter. Lite stallet på det var världens bästa bakis-medicin dock. 
 
Sen blev det måndag och jag blev inringd till Skogshyddans förskola. Så himla mysigt är det där! Slutade 13.30, så efter det åkte jag till Malin och blev bjuden på fika innan jag åkte hem, plockade upp mamma och åkte till stallet. Red ut en sväng och hade det allmänt bra, som vanligt. Kollade på Simons match på kvällen också. 
 
Så ja, som ni ser har jag helt enkelt inte haft tid att blogga, hehe. 
 

Slaktade idag, så nu är jag äntligen hemma i min säng, nyduschad, och här tänker jag stanna tills jag somnar, dvs ganska tidigt ikväll. Resten av veckan ser väl ganska likvärdig ut. Imorgon är det slakt och så ska jag till min elev, torsdag slakt och på fredag ska jag till Jutegårdens förskola. SEN är det heeelg, och då kommer Fridis hem!! 
 
Upptäckte precis att jag laddat ner fel säsong till Suits också, orkar inte med mig själv. Hittade en med subtitles, bra kvalité och allt och ba "WOHO", men nä, då var det säsong 2 som vi redan har. Jävla skit. Får leta nytt helt enkelt... 
 
Nu ska jag förbereda min lektion tills imorgon och sedan ska jag se på nått kul, typ Modern family! 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

du verkar ha det bra hjärty!

Svar: det är mycket hela tiden, så jag hinner inte riktigt känna efter hu jag har det, känns det som. Saknar dig, när kommer du hem igen?
Linn Wollbrant

2013-10-08 @ 20:54:31
URL: http://josefinwikmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0