Maskerad

Var bjuden på maskerad i helgen, men jag hade Elin och Karin från NZ här över helgen, så jag sa helt enkelt att jag kan inte komma om jag inte kan ta med mig dom, hehe. Och det fick jag såklart! Här kommer en jävla bildbomb. Mer än hälften av bilderna är helt gräsliga, men ni överlever nog. 

GLOWSTICKS!!
Vi var tre 80-talsbrudar.
Träffade en smurf!!
Och mannen i mitt liv var turist. 
Stefan hade gått all in och sytt ihop två byxor, två skjortor och två kavajer och skulle vara two face!
Jonte var bara allmänt läskig. Han hade aldrig använt linser innan heller, så dom fick jag sätta i, haha. 
Gillar dom här två sååå mycket!!
Älskling
Hammar var bonde
<3
 
Dagen efter var vi inte på topp direkt, men vi lyckades gå en promenad iaf; 
 
Tack för en grym helg alla inblandade! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0