Nytt mobilblogg-försök

Hej kompisar!

Sist jag mobilbloggade kom ju bara rubriken upp, så får väl se hur det går nu. Kanske borde överväga att flytta bloggen någonstans? Jaja, det får bli när jag är på svensk mark igen.

Just nu gör jag mitt bästa för att inte synas eller höras eftersom alla fyra tjejerna sitter tyst och fint och målar. Det är liksom svårt att inte sjunka till botten när man överväger vad som är värt att ta diskussionen för. Vad ska man tillåta sig bli kallad och vilken ton ska ungarna få ha mot en innan man blir arg. Man vill ju inte förstöra friden liksom.

Idag ska vi ut och äta middag för det är Ilonas födelsedag, woho! Imorgon är dagen relativt oplanerad, men framåt kvällen ska vi hem till josefine för drinkar osv och sedan ut och dansa, är sååå taggad!!

På måndag är det 13 veckor kvar tills jag är hemma och 5 tills Frida kommer hit, så himla kul ska det bli!

Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Linn!
Jag kan utläsa en hemlängtan hos dig nu <3
Du har varit borta länge.....ska bli skönt när du är på svensk mark igen :)
Jag får krama Sebastian 21/5 <3 ska bli underbart :):)
Många kramar <3<3<3

2013-05-03 @ 07:55:13
Postat av: Frida

Inte alls lång tid kvar nu, kommer bli så kul! :D Har börjat tänka nu på allt mys vi ska göra! Vad fin Katya är i håret, funkar det bra med längre hår nu? :)

2013-05-07 @ 03:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0