Från soffan

Hej!

Sitter just nu i soffan med en fet bok. Tjejerna är på kindy/i skolan och Ellie sover då hon jobbade natt inatt. Förstår verkligen inte hur man klarar av det. Hon var liksom uppe 24 h igår?

Anyway. Livet flyter på. Vädret har varit lite sämre det senaste. På ett sätt är det skönt för då slipper man ha dåligt samvete för att man inte känner för att göra något annat än att sitta inne och läsa, men det är lite tråkigt också såklart.

Sitter och funderar på vad jag ska ta med till kindy som kindy-lunch.. Dom har delad lunch ibland och då tar man med något som alla barnen kan ta av, typ. Känner verkligen inte för att göra något och vi hade inget enkelt hemma att bara ta med. Kanske är en dålig Au Pair och skiter i det och låter min unge äta av alla andras utan att bidra själv, hehe. Det blir ju ändå så himla mycket mat över varje gång?

I helgen är det barnfritt och jag ska på hejdå-party (ja, det blir en del såna nu..) på fredagen, sen har jag inga planer alls. Har varit så några helger nu. Ett tag var det något varje helg, och helt ärligt så vet jag inte vad jag gillar mest?

På måndag är det 10 veckor kvar tills jag kommer hem. Galet vad tiden går fort. Innan dess måste jag ha hittat en födelsedagspresent till Lexie och hejdå-present till familjen också... Är för övrigt redan nervös inför packandet, haha. Kommer ju gå så dåligt...

Det var väl typ det jag hade att säga. Hoppas allt är bra hemma, som vanligt! Nu börjar ju bal och student-tider. Så himla sjukt att det var ett helt år sedan jag stod där? Minns det fortfarande som igår..

Jaja, ska fortsätta läsa min bok nu, har bara 100 sidor kvar så hoppas bli klar idag eller imorgon så jag kan öppna nr 2 i serien, hehe. Puss!


Kommentarer
Postat av: Nettan

hej Linn!
Kul att läsa din blogg igen när du blivit aktiv.
Hoppas allt är bra och snart kommer du hem <3 yeeea..
Vi hämtade Sebban på Landvetter i tisdags, vilken eufori <3<3
Många kramar from Sweden

2013-05-23 @ 09:09:04
Postat av: josefin wikman

det är ju bara ett sommarlov kvar ju!!!! Och dom går ju supersnabbt :))

2013-05-23 @ 11:07:08
URL: http://josefinwikmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0