Imorgon är det fredag

Så himla härlig dag idag!
 
Ellie var hemma från jobbet, så jag hjälpte till det jag kunde och fick (för tjejerna) på morgonen, tog dom (efter 100 om och men) upp till skolan och kindy, sedan dammsög jag och var därefter ledig tills Katya hade ätit lunch, då åkte vi och simmade. Sedan tankade vi bilen och köpte glass, hehe.
 
När vi kom hem så fixade jag tvätten, och sedan bar det av ner till parken där vi åkte inlines och sparkcykel, samt lekte på lekplatsen. Mars må vara en höstmånad, men det var bannemig shorts och t-shirt, solkräm och typ 20 grader. Jag klagar inte, hehe.
 
Pratade för övrigt med Simon på facebook precis. Vi kom fram till att vi vill åka utomlands över jul, mamma. Du kan börja kika nu ;)
Sen berättade han om hans, nästan en månad, försenade filmanalys på 6 sidor som försvann från hans dator nyss. Kände sådant medlidande att jag erbjöd mig att skriva den (filmen var trots allt När lammen tystnar, och den är ju inte så dum) men när jag väl fick uppgiften framför mig kände jag bannemig att SATAN va skönt det är att jag tagit studenten, hehe. Längtar inte tillbaka till tråkiga uppgifter som det krävdes typ 4x200 g Marabou för att klara av. Och ja, det var så jag skrev mina arbeten/prov. "Ett tal till så får du ta en bit Linn". "200 ord till så får du ta en rad". Vet inte om det är brist på karaktär eller om det bara är allmänt korkat att kunna muta sig själv, men det funkade ju ganska bra i alla fall.
 
Imorgon är det freeeeeeeeeeeedag, mihiihihihii
 
 
...vilket betyder att jag ska till Lulu! Sarah smsade mig och sa att jag kan komma 8.15 istället för 7.30 dock, skööönt. Sen ska jag hem och packa, för på kvällen ska vi fira Brit som fyller 24 (eller 25?) idag, med lite dricka och sånt där hos henne, sedan utgång såklart, och vid lunch-tid på lördag så ska vi ta oss över berget till Martinborough där hennes hostmum har något "sommarställe". (Det här har jag redan berättat va?) Men i alla fall, jag ska packa färdigt allt jag kan. Måste nog sova hos Josefine också, eftersom jag inte kommer hem annars. Heja Kelson Hill!
 
Vi hörs! PUSS

Kommentarer
Postat av: jasmine

Nej, choklad ar ytterst nodvandigt nar man pluggar. Eller vilken annan form av mutning man har att tillga. Kan inte gora nagot utan att ha nagot att locka mig sjalv med. Kor pa samma metod som du aven till hogskolestudier ;)

Svar: men precis!! skönt att jag inte är ensam, och att hoppet kanske inte är ute för mig trots allt...
Linn Wollbrant

2013-03-07 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0