Nytt försök

Okej, mitt förra inlägg kom ju aldrig fram, har jag sett i efterhand, och då blev jag så jävla sur att jag inte ens tänkte tanken att skriva ett nytt. Men i alla fall;

Det har varit orkan! Hörde någonstans att det var den värsta sedan sjuttiotalet typ. Marken har rämnat under tågspåret, tak har flugit av hus, strömmen gick hos jättemånga (vi klarade oss!!) och det har varit allmänt mycket skador lite överallt, främst nära havet då förstås.

Efter regn kommer ju solsken dock, så vi fick några fina dagar på raken innan regnet kom tillbaka idag.

Igår var jag i stan och åt middag med Frida och hennes familj. Kändes så konstigt att träffa dom här? Haha. Men det var supermysigt i alla fall. Förhoppningsvis ser jag dom när dom åker uppåt igen.

På lördag fyller Lexie år, så då ska vi ha kalas! Spännande med en miljon ungar i huset typ. Och nästa vecka är det juli. Går alltså in i min sista månad här. Så himla galet. Har skrivit min sista learning story och har nu bara goodbye letters och ett enda möte kvar med min program manager.

Har läst 200 sidor av bok nummer fyra i Game of Thrones serien, och fick mail idag om att nummer fem finns till mig på biblioteket, så ska åka förbi och hämta den. Rätt dåligt av mig dock att inte vänta med att läsa dom tills alla böckerna är ute. Vet inte alls hur många år man får vänta på nummer sex liksom. Ser fram emot att komma hem och se serien med Jensi dock!

Nu ska jag packa lite födelsedagstårta i en burk och åka ner till Cosi och mysa.

Hoppas allt är bra hemma. Snart tar jag ju reda på det själv, i egen hög person. Sjukt.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0