FINBESÖK!!

Jag är hemma om 53 dagar? När Frida åker så är det 7 veckor kvar, det är så himla galet? Känns så skumt.
 
I alla fall: FRIDA ÄR HÄR!!! Och hon har en dator med svenskt tangenbord, hehe. Det kändes så sjukt att ses igen! Så himla overkligt liksom?

Men i alla fall, än så länge har vi hunnit med en jobbdag, möte med min nya program manager, muffinsbak, en dag i stan med lunch och fönstershopping och bio. Rätt bra av oss ändå! Imorgon står bullbak på schemat, och sedan ska vi på Fantomen på Operan på kvällen. Det ska verkligen bli sjukt roligt!
 
I övrigt händer det inte överdrivet mycket här. Det är så mycket vardag det kan bli. Vädret är fortfarande helt okej. När det slår om till sydliga vindar så blir det ju svinkallt som sagt, men jag har kommit underfund med det här med lager på lager och har typ två linnen och två tjocktröjor OCH jacka och halsduk, så jag fryser inte så mycket. Vissa dagar med tjejerna är långa, och vissa går svinfort men jag njuter av att få hela dagar med dom där vi faktiskt kan göra saker ihop, mer än att bara gå upp och ner till skolan/kindy. Älskar stunden innan dom ska sova när vi myser till det i soffan och bara läser sagor. Har för övrigt fått läsa typ EN saga sedan Frida kom.... Dom är all over henne, haha. Trev undrade vad jag skulle göra på min semester!
 
Well well, nu är klockan 12 så vi bör väl sova här. Även om jag inte jobbar imorgon så vaknar ju ungarna. Katya väckte oss i morse när hon stod och skrek i sitt rum, så högt att det lät som hon stod precis bredvid min säng...
 
Försöker skriva lite mer innan Frida åker iväg med sin dator, hehe.
 
Hoppas ni har det bra hemma i sommarvärmen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0