Hejda-middag

Hej!
 
Igar hade vi alltsa hejda-middag, jag och 4 tjejer till. Det var trevligt, men i och med att vi var sa manga sa var det lite blandat folk, nagra som jag aldrig traffat, nagra som var dom nya au pairerna i vissas familjer osv, men det var trevligt, som sagt! Det blev en jattesnabbis pa krogen efterat, och sen akte jag hem sa jag lag i min sang vid 01.30 i alla fall. Trev hade erbjudit sig att ga upp med tjejerna pa morgonen sa jag fick sovmorgon till 9, men jag har ju sjalvklart glomt stalla om min larm, sa jag vaknade vid 7 och efter det sov jag ju urkasst, sa jag ar ratt trott.
 
Har inte gjort sa mycket idag, tjejerna var valdigt trotta sa dom har mest vilat, vilket ar valdigt ovanligt for dom... Vilandet alltsa. Trotta ar dom mest hela tiden tycker jag. For ungefar en timme sedan kom deras pappa och hamtade dom och skulle aka ivag nagra timmar och gora natt kul, sa jag ar ledig nagra timmar nu.
 
Ellie har haft ganska mycket nu det senaste med Castlepoint efter ett nattskift, att Trev har flyttat hit alla sina saker i och med att han jobbar i Christchurch nu, osv osv, sa hon ar valdigt trott, sa troligtvis jobbar jag lite mer an onsdag och torsdag nasta vecka, vilket saklart ar mer an okej med mig eftersom jag fortfarande far betalt for 40 h. Eller ja, har ju fatt min sista lon...Far helt enkelt se ikvall vilka dagar jag jobbar mer! Skollovet ar ju slut nu i alla fall, sa det ska bli ganska skont att ga tillbaka till normala rutiner.
 
Jag ska forsoka packa imorgon for att se hur mycket allt vager, vad jag ska gora mig av med och sadar, sen har vi familjemiddag pa tisdag for det ar sista kvallen vi alla ar hemma. Sen ar det tva dagars jobb. Efter det fredag, nar jag ska flytta ut ur mitt rum, Leo kommer, jag ska saga hejda till tjejerna och ja. Gud, vagar typ inte ens tanka pa att det ar sa snart. Men imorgon kan jag saga till alla dar hemma att vi ses nasta vecka! Och hur GALET ar inte det?!?!
 
Om en vecka sitter jag pa ett plan, pavag hem. Sjukt.
 
Well well, ska se om mina ogon orkar med lite lasning. Forra veckan laste jag tva bocker, haha.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0