Torsdags-sammanfattning

Hej!
 
Idag var jag och tjejerna på playgroup, tillsammans med typ 12 andra barn och au pairer. Sjukt många med andra ord, men det var roligt!
 
Sedan kom vi hem, åt lunch, spelade spel, jag dammsög och fick gjort lite tvätt (som fortfarande hänger ute, hehe, ska nog gå och ta in den nu) och sen slutade jag. I princip.
 
Imorgon är det fredag, och en ledig dag för mig! Får se vad den bjussar på. Åtminstone en promenad står på schemat. Mer spännande än så är det tyvärr inte idag, haha.
 
Ska nog ta ut mina linser och krypa ner i sängen med en bok.
 
Önskar så att Jens vore här.... Det är lite tufft på den där fronten för tillfället. Precis som väntat, men det gör det väl inte lättare precis.
 
Puss & godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0