Årsresumé 2012

Har precis suttit och kollat igenom året som har gått, bildmässigt då alltså. Det är helt galet vad mycket man hinner med på ett år?!
 
Försöker alltid göra någon form av sammanfattning, och nu sitter jag själv hemma med några minuter över så jag tänkte att jag kan väl försöka mig på en den här gången också, trots att januari snart är slut.. (Vad hände där liksom?)
 
Tyvärr hann jag radera alla bilder från Januari (Har dom på hårddisken hemma såklart) innan jag sparade mina favoritbilder, men det hände inte överdrivet mycket den månaden ändå, så det gör inget.
 
Februari

Min balklänning inhandlades i alla fall i Februari, och vi partade lite.
Och lite mer, och så var jag på sjöarn.
Och hittade en bild på mig själv med hundvalpsögon! (Som förövrigt Shadow fortfarande har här, trots att hon är typ 10...)
 
 
 
Mars
 
Emil spräckte ögonbrynet och jag såg allmänt skeptisk ut.
Sen somnade lillplutten på min axel, och jag och Jens förklarade oss själva tillsammans, typ.
Och så gjorde jag mitt stora fotoprojekt om Emil, min gosis.
 
 
 
April
 
Sedan blev det April, och lite varmare.
Studentmössorna kom och jag följde med på släktkalas som flickvän för första gången.
Träffade Jens gulliga kusin och fick den här lappen när jag hade mina rosa jeans på mig.
Och så hade jag världens finaste vän!
 
 
 
Maj

Kan ju ha varit den mest händelserika månaden i mitt liv med bal, Rhodos, NV-fest, och så vidare och så vidare.
Rhodos som sagt, hade så himmelens kul. Älskar att umgås med världens finaste vänner.
Hängde med mina favoriter <3
Och så kom balen, och dagen efter balen, haha.
Rosen jag fick av min fina baldejt, och ungefär vad jag åstadkommit när klockan var 15.00. Vi skulle träffas i badhusparken 17.00, haha.
Timme efter timme spenderades i min säng.
Några spenderades på altanen, och sen var jag PEPP PÅ STUDENTEN!!
 
 
 
Juni
STUDENTEN!!
Lyckligaste dagen i mitt liv typ. Aldrig varit så trött och bakis och lycklig och full och glad och bara helt översvämmad med känslor på det där sättet. Helt sjukt vad roligt vi hade!
Flak och en som pratade för mycket!
Och en puss och så instagram såklart.
Champagne-frukost och så kanske världens fulaste bild, men vi träffade ju ändå Anton Hysén!!
 
Sen mådde jag skit i två dagar innan vi åkte till Cypern, där jag fortsatte att må skit, typ.
Fast hade ju världens finaste med mig!
Som sagt, världens finaste. Sen blev det midsommar och då klippte han av sig håret och blev om möjligt ännu finare!
Midsommar som sagt. Och en dröm gick i uppfyllelse: Jag red på stranden!!!
 
 
 
Juli
Varma sommardagar spenderades på havet.
För att sedan fortsättas på stan!
"Tog ett glas vin" med världens finaste Malle, och här var vi trötta på Esters, minns inte ens vad vi skulle göra? Haha. Hem gick vi rätt fort i alla fall...
 
 
 
Augusti
 
Sen kom Augusti, och vi försökte utnyttja dom sista dagarna så bra vi bara kunde, bla genom att gå och se The Dark Knight igen, med Erik.
Sen sa vi hejdå, jag hade den värsta veckan i hela mitt liv, och hamnade tillslut här.
Med dom här.
Och gud vad dom vuxit bara under det här halvåret, ser jag nu? Galet.
 
 
 
September
 
I September åkte jag till Frida, och gjorde en massa andra roliga saker, men om jag skulle lägga upp bilder från allt så skulle det ju ta ett år eller två, och det har vi ju inte tid med.
Party party!
 
 
 
Oktober
 
I Oktober är det ju, som alltid, min födelsedag!
Och i början så var vi på roadtrip uppåt och jag hoppade skydive, och såg en miljon andra saker.
 
 
 
November
 
Sen var det Fridas tur att hälsa på mig. Det firades med glass och utgång, såklart!
Och så kom Johanna och lärde mina barn att göra grimaser på bild............ Och vi gick också ut!
 
 
 
December
 
Så blev det december och världens bästa Cosi fyllde år! Här är ju December sommar, så vi var på stranden.
Sen kom han ÄNTLIGEN hit.
Och alla andra också. <3
 
 
Det var nog det året ja. Fort som satan har det gått. Jag menar, om två veckor har jag varit på Nya Zeeland i ett halvår. Svish säger det, så är jag hemma igen.
 
Ni fick inte så detaljerat från Nya Zeeland-månaderna, men, ja. Det är helt enkelt för många. Imorgon (förhoppningsvis) slänger jag upp dom sista bilderna från när vi resten runt med familjen, sen är det back to normal igen med vardagsbilder på mina två gosungar.
 
Nu ska jag sova! Puss

Kommentarer
Postat av: kråkiz

roligt år och fina bilder! pussis

Svar: verkligen, och tack :)
Linn Wollbrant

2013-01-20 @ 23:17:42
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se
Postat av: malle

Hahah minns nu att du tog en bild på mig den kvällen, som för övrigt blev ocharmig! Grymt fina bilder du lägger ut hela tiden Linnsan, blir avundsjuk här ju! PUSS på dig

Svar: Du är ju jättesöt! Och tack Mallsis, saknar dig som bara den. Hoppas du har det kul och bra på GMU :D PUSS <3
Linn Wollbrant

2013-01-22 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0