Veckans sista dag

Söndag.
 
Jag gillar inte söndagar... Känns förövrigt som det alldeles nyss var söndag.
 
Jag hade planerat att gå till stranden, men det är moln på himlen idag, såklart.
 
Ska ta mig ut på en promenad, och duscha, istället. Har inte duschat sedan i torsdags, haha. Det kommer bli som i en tecknad film när jag går ut; allt och alla jag går förbi kommer falla till marken och dö på fläcken för att jag luktar så illa.
 
Skypeade precis med Jensi med. Min fina fina fina Jensi som skickade en hel blombukett till mig på Alla hjärtans dag. Dog ju.
 
Ska visst damma lite på mitt rum också, såg jag nu.
 
Well well, cykelställ. Nu ska jag resa på min rumpa och ta mig ut. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0