Stranden och dansföreställning

Mår mycket bättre idag, för den som undrar!
 
Sååå, jag slog på stort (eller inte) och var Parent Help på kindy. Inte direkt så att det var självvalt, men det var mysigt. Har alltså jobbat från 7 i morse, och sedan blev Ellie sen, så jag slutade inte förrän 16.30, men det var okej. Redan mer än halva veckan gjord ju, hinner knappt blinka.
 
Imorgon står tvätt av mina sängkläder på schemat, och det vanliga då. Håller för övrigt tummarna för att det ska vara fint väder på lördag när jag ska på Horse Riding med Au Pair Link, haha. Ser verkligen fram emot det?!
 
Igår sken solen på oss, som den behagat göra väldigt mycket det senaste? Det är vi väldigt tacksamma för, såklart. I alla fall, solen sken så Ellie och tjejerna åkte ner till stranden innan läggdags. Jag kände först inte för att åka med, men så insåg jag att sommaren snart är slut, och att jag troligtvis aldrig mer kommer att få uppleva en Nya Zeeländsk sommar igen, så jag tog mig i kragen och åkte med!
Slås fortfarande av hur vackert det är här så gott som varje dag..
 
Och idag kollade jag på min sötnos när hon hade dansföreställning för mig, haha.
Är hon inte bedårande?
 
Nu tänkte jag vara duktig och skriva klart en Learning story, och sedan ta en dusch och efter det åka ner till Cosi och äta pizza!
 
Puss & kram till alla där hemma, saknar er massor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0