Snabb-update

Hej!
 
Dagarna rusar förbi. Solen skiner. Jag läser uppenbarligen hellre än bok än sitter vid datorn. Jag badar.
 
Och i helgen kommer Elin och Karin ner från Auckland. Vi ska dansa fötterna av oss för det är Sevens denna helgen, en stor rugby-tunering och sedan är hela stan en enda stor maskerad. Festligt, eller hur?
 
Nästa vecka börjar skolan igen. Ska bli ganska skönt ändå, även om jag njutit av att ha lite egentid med Lexie.
 
Hade förresten dubbelt antal barn igår, dvs 4. Aningen många, men det gick bra. Kände mig som superwoman ett tag.
 
Sitter just nu och väntar på att Ellie ska plocka upp mig och så ska vi åka in till stan. Väg där "tar jag över" bilen och åker och hämtar Elin och Karin på flygplatsen. Sen är det full fart hem, byta om, och sedan party party!
 
Nu måste jag kila. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0