Höst

Satt och kollade igenom mitt instagram-arkiv, och helt plötsligt saknade jag alla varma halsdukar, tjocka jackor och kängor lite. Visst, det är inte alltid så kul när man är mitt i det, men jag har alltid gillat hösten.

"Tur att du går mot höst nu då!" kanske ni tycker, men här är hösten bara kall och blåsig, utan tjock jacka och halsduk, plus att man kan inte gå in och mysa med tända ljus och sånt där, för det är lika kallt inne som ute...
 
Nä, må dessa månader gå fort alltså! Eller, kanske inte. Vet inte riktigt...
 
Workshopen igår var intressant, och efteråt gick vi några tjejer till en pub och åt/drack lite gott. Sånt kommer jag sakna från Nya Zeeland tror jag. Kan ju i och för sig göra det hemma också, när jag tänker efter. Får bli bättre på det.
 
Idag gick dagen fort, som vanligt. Jag kom precis ut från duschen och ska gå och ta in tvätten tänkte jag. Sedan är det middag och vid 7 hämtar Cosi upp mig. Vi ska in till stan och träffa Lis en sista gång (haha, vet inte hur många sista-gånger det blivit med den tjejen nu...) på hennes väg hem från sydön innan hon försvinner uppåt och så småningom hemåt. Cosi kör ju, så jag tänker mig ett glas vin, hehe. Men, vi får se.
 
Imorgon är det redan onsdag ja. Mitt i veckan och lill-lördag och allt. Får kanske unna mig lite choklad då! (Äter ju bara typ 1 kg choklad i veckan eller något....)
 
Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0