Horse trekking

Igår var det en outing med Au pair link, och denna gången var det dags för Horse trekking! Jag sken som en sol hela tiden, och var lika lycklig som ett barn på julafton över att få vara på hästryggen igen. Jag vill verkligen ha en häst när jag bli stor..
 
Hur som helst, såhär såg det ut:
Vi hade stiliga hjälmar!
Josefines första gång på en häst. Hon överlevde, hehe.
Sarah var söt som vanligt!
Genom skog.
Upp och ner för kullar.
Bredvid får.
Solen sken på oss!
Och påväg ner igen.
Min gulliga (och ganska höga, märkte jag när jag hoppade av) häst Cruise.
Som sagt, hehe.
Sötis!
 
 
Och det var det. Resten av helgen tillbringades i Josefines och Cosis sällskap, och imorgon ska jag klippa mig.
 
Har sagt det förr, men säger det igen; det känns som det bara är söndag efter söndag... Tiden går så himla fort!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha phew! Korrektion: fjärde gången faktiskt ;) Sydamerika slog lite högre hehe, men härligt var det. Tack för en awesome helg :)

Svar: hehe ops, förlåt! jaja, ingen dör av lite faktafel. tack själv :D ses ikväll!
Linn Wollbrant

2013-02-24 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0