Ett steg på vägen!

SHIT!!
 
Bokade precis min sydön resa?! Har än så länge betalat och bokat;
- Färjan över
- Bussen hela vägen
- Flyget hem från Queenstown
- Hostel i Nelson
- En Abel Tasman dagsutflykt
- En Milford Sound dagsutflykt
 
Mår dåligt över hur mycket pengar som går, men men. Det här är ju en stor del av det jag är här för?
Nu ska jag egentligen bara höra med alla som vart där nere redan och ta reda på vilka hostel som är bäst och vad man absolut absolut inte får missa, och boka det allra sista. Känns skönt om det kan bli en resa där allt är bokat i förväg och jag "bara åker med" liksom. Särskilt eftersom jag ska åka själv, hjälp.
 
Men ändå, klappar mig själv på axeln (för att göra som Josefine sa åt mig) för att jag ändå är ute i tid? Ska ju inte åka förrän den 5 April liksom!
 
Nu ska jag läsa färdigt mina bloggar, kanske ta en snabbdusch och åka ner till Petone för lite bio (Les Misérables) med min fina Cosi.
 
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0