En helg i Josefines hus!

Josefine hade huset för sig själv i helgen, och det var vi inte sena med att utnyttja, haha!
 
Jag tog mig dit runt halv fyra-snåret, och började med att färga Amandas hår. Vi hittade inga plasthandskar dock, så jag körde på utan, väl medveten om att mina naglar inte skulle vara sig själva efteråt. Vad jag dock inte räknade med var att det aldrig gick bort från mina händer heller, så ja. Numera har jag svarta/bruna naglar och smuts-färgade händer, haha. Mycket tjusigt!
 
 
Vi ställde till med BBQ för typ 11 tjejer, oerhört roligt och trevligt!
 
Kia och värdinnan i blått!
 
Nästan allihop i samma bild, haha.
 
Och ja, sedan så är bilderna tyvärr inte acceptabla nog att visas här, men vi hade fruktansvärt roligt med dans till allt från kycklingdansen, macarena och Las Ketchup-dansen till vanlig hederlig fuldans.
 
Redo att göra stan, haha!
 
 
Jag dog av totalt efter den väldigt lyckade BBQn dock, så jag tog Josefines nyckel och åkte hem med 2-bussen. Ganska skönt faktiskt.
 
Dagen efter vaknade jag såklart tidigare än alla andra, så jag gick upp, städade undan, och ställde mig och gjorde pannkakor!
I ett urgulligt förkläde jag hittade, haha.
Pannkaksfrukost ute, mums.
 
Och sedan så gjorde vi;
SEMLOR!! Det är ju trots allt fettisdagen på tisdag, hehe.
Svenskarna fixar och donar, haha.
Voila!
Dom åts ute också, såklart.
 
Och det var den helgen. Nu får vi se fram emot ännu en arbetsvecka!
 
Jag ska ta mig en dusch och se om jag kan hitta något att stoppa i min mage, sedan ska jag försöka sova tidigt. Saknar er där hemma. Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Inte Frida

Semlorna ser jätte äckliga ut. Usch. Tycker synd om er som var tvugna att äta de liksom.

Svar: ja, det var så synd om oss att vi grät!! saknar dig....
Linn Wollbrant

2013-02-11 @ 00:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0