En HEL arbetsvecka gjord

Haha ja, som rubriken antyder har jag då jobbat en HEL vecka, dvs 5 dagar, istället för 4 som jag vanligtvis jobbar.

Just nu sitter jag nyduschad, nedklämd i mina tightaste jeans och läser en bok om AC/DC, för att om dryga timmen sätta mig på bussen till stan för lite middag med massa tjejer.
Tanken var att vi skulle äta vid 8, men eftersom alla är lika handlingsförlamade här och ingen ringt och bokat bord fick vi nöja oss med 8.45, så ja, jag kunde ta en senare buss.

Tar mig hem till Josefine ikväll och sover där och imorgon bär det av på horse trekking!! Så himla kul ska det bli!!!

Annars är helgens planer oklara. På måndag ska jag klippa mig i alla fall. Ska bli skönt.

Hoppas våren börjar komma hemma, för här börjar hösten göra sig påmind i form av tidigare solnedgång, senare soluppgång och kallare väder. Inte så kul faktiskt...

Vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0