Det lilla jag hade att säga

God kväll!
 
Sitter och kollar på ännu en solnedgång efter ännu en arbetsdag. En relativt lång sådan idag. Började 7, var ledig  mellan 10 och 12.30 och sedan jobbade jag till 21.00 (Så, jag jobbar fortfarande, men barnen sover).
 
Igår regnade det så mycket att "väggen/muren" mellan oss och grannen rasade in. Helt galet. Blev sjukt rädd, men inget speciellt hände ju, mer än att den gick sönder då. Försäkringssnubbarna skulle komma på torsdag och kolla på det, och sedan får vi väl se vad som händer...
 
Annars händer det inte så mycket. Försöker fortfarande återhämta mig efter helgen, haha. Fick ju inte överdrivet många sovtimmar.
 
Imorgon är det röd dag här, så jag ska försöka ta mig in till stan och träffa Therese en sista gång innan hon åker hem till Sverige. Sen får vi se. Till helgen ska jag i alla fall hem till Josefine och hänga. Tror det lutar åt utgång, hehe, men vi får se.
 
Nu ska jag kolla om min äldsta unge har somnat, och sedan hoppa in i en dusch innan jag ska skypea med mamma!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Definitivt utgång ;)

Svar: haha, skönt, då fick jag svar på en av mina frågor då! ;)
Linn Wollbrant

2013-02-05 @ 11:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0