SNART julledigt

Hallåhej
 
Imorgon är min sista jobbdag detta året och det ska bli sååååå skööööönt!! Längtar efter sovmorgon. 
 
Var i stallet idag. Självklart regnade det enbart när jag var ute och red, inte när jag åkte dit och inte heller när jag åkte hem. Men det var mysigt ändå! Det går så himla mycket bättre nu om man jämför med i början. Vi galopperade till och med typ några halva steg i vänstervarvet idag!! Annars går det liksom bara i höger. Och i början så var det bara race runt runt i galoppen, men nu är det ändå rätt kontrollerat och går inte i 140 längre. Så nöjd.
 
Har ganska mycket planer för julledigheten har jag märkt. Det börjar imorgon med Jul på Liseberg, fortsätter med julfika med Beda på söndag, The Hobbit II på måndag och uppersittarkväll, julafton på tisdag, juldagen och min första juldagsutgång (troligtvis) på kvällen, middag med Jens barndomskompisar, sen lite mellandagsrea med Joss och Frida och så sist men inte minst nyårsafton! Som dock inte är helt klar än. Förutom vad jag ska ha på mig, hehe. På tal om det, vad fan har man på sig på jul? Funderar på att ha min byxdress bara för att man alltid äter så förbannat mycket och den är typ som pyjamas, men den kanske visar lite för mycket tuttar? Å andra sidan, vem har dött av det, hehe. 
 
Skulle ladda upp en bild här men hade visst inte tagit något vettigt sedan sist, så ni får klara er utan. Nu ska jag snart chatta med Comviq (började på plats 95 i kön, har nu 9!!) och sedan gå och skriva ut en sak. Sen tror jag att jag däckar rätt hårt, hehe. 
 
PUSS OCH GOD JUL OM VI INTE HÖRS INNAN ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0