VILL HA EN NY DATOR NU

Sitter och snyltar på Simons dator och gråter typ att lycka för att allt går så fort och är så smidigt. LÄNGTAR så tills jag har en egen igen. Kan liksom klicka på vilken länk som helst på twitter och det går svinfort att öppna den. Läste alla mina bloggar på typ 5 sekunder kändes det som, LYCKA. Okej, materiell lycka i alla fall
 
Nu plingade det till i min telefon om att Abeba Aregawi tog VM-guld på 1500 meter också!! WOHO, grattis! Älskar för övrigt Emma Green Tregaro som tar ställning mot det vidriga landet Ryssland och deras fruktansvärt idiotiska lagar emot homosexuella. Tycker dom kan gå och hänga sig, alternativt skjuta/dränka/helt enkelt bara döda sig. Helst nu, men imorgon går bra också. 
 

Nu kom bror hem också så får väl ta min hårddisk och säsong 1 och 2 av Modern Family (som jag laddade ner på typ 2 sekunder!!) och lägga mig i min säng och kolla. 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0