MACBOOK PRO

HEEEJ!! 
 
Här sitter jag nu, men min nya dator, och är nöjdare än någonsin. Någon som inte är så nöjd dock är Jensi. Han får inte så mycket uppmärksamhet numera nämligen, hehe. På tal om honom så står han just nu i mitt kök och lagar mat som luktar såååå gott. Blir hungrig bara av att tänka på det. 
 
Annars så är det helg, igen. Vi sitter barnvakt för mina kära bröder (hårt jobb förövrigt) för att mamma och Runo tog en weekend och spelar golf. 
 
Skolan börjar på måndag, så då ska jag ta tag i mitt liv. Skriva färdigt mitt CV, börja försöka få lite ordning på mina bilder från Nya Zeeland, söka jobb, osv. Träna ordentligt ska jag göra också! Längtar efter att få gå på ett kul step-pass och bli lite trött och ha träningsvärk. 
 
Menee, nu ska jag krypa upp i soffan hos min pojk och kolla på Game of Thrones. 
 
PUSS! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0