Helsingborg

Jo, just det, jag var i Helsingborg och hälsa på Karin i början av veckan! Mer exakt så åkte jag dit på måndag förmiddag, var framme vid lunch, och så åkte jag hem på onsdagen vid 18. Jag hade aldrig åkt Öresundståget neråt förut, men satan va vackert det är va. Åkte hem i eftermiddagssolen som höll på att gå ner och det var helt makalöst. Man ser saker och ting på ett annat sätt när man varit borta ska jag få be att tala om. 
 
I alla fall, såhär såg det ut och det här gjorde vi; 
Här var kärnan, eller nått! Mitt i stan i alla fall. 
Utsikt
Stan är så himla mysig 
Hamnen! Vi hade så himla bra väder. Jättevarmt och nästan ingen blåst alls, alla dagarna. 
 
Sen tog vi den 20 min långa färjan till Danmark! 
Åka båååt
Nått slott som vi gick runt, men som jag inte minns vad det hette, hehe. 
Som sagt, spegelblankt nästan. 
Vi vandrade runt på dom urmysiga gatorna där innan vi åkte hem igen. 
 
Och på onsdagen så åt jag frukost med dom här två; 
Som jag inte träffat på väldigt länge! Så det var jättemysigt verkligen. 
 
Nu ska jag gå ner och hänga med mina två bästa personer i hela världen. Vi ska dricka vin och äta godis! 
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Ernst

wohoooooo

2013-08-31 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0