BESTÄLLD

Hej kompisar! 
 
Igår hjälpte Jensi mig att beställa min nya dator, så torsdag nästa vecka ska den ha kommit! Sooooo excited!! 
 
Idag är det även bästa Joss' födelsedag! GRATTIS HJÄRTAT 
Jag ska dit och äta tårta och dricka mig full idag klockan sju, ska bli kalas. 
 
Idag flyttar Fridis iväg, och Johanna flyttade i torsdags. Alla bara flyttar ifrån mig känns det som. Dom två till Kalmar, Joss till Uppsala och Johan till Umeå... Jaja, fler ställen att besöka! 
 
Just nu ligger jag och Jensi på baksidan och steker vårt fläsk. Eller ja, jag steker mitt fläsk och han sitt skinn och ben typ.. Men det är okej! 
 
På måndag åker jag nog till Helsingborg och hälsa på Karin med! Sen ska jag börja ta tag i mitt liv i september... 
 
Puss! 

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

det blir bra älskling

2013-08-24 @ 16:47:13
URL: http://josefinwikmans.blogg.se
Postat av: Malin

Ja det är jättesvårt!! Försökte göra det så enkelt som möjligt men man måste ju liksom vara här för art förstå hur det ser ut..! Haha :P

2013-08-30 @ 19:38:20
URL: http://mangabackarsma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0