Resplan

Hej!
 
Sitter i skrivande stund i min säng och luktar svett. Kom hem för en stund sedan från en 1 h och 17 min lång promenad och har inte riktigt tagit mig till duschen än. Främst för att jag har skypeat med Fridis!! Så himla kul att hon kommer hit en gång till förresten. När hennes m8 åker hem så tar hon flyget hit till mig, och hänger här en stund innan hennes föräldrar kommer.
 
Det jag skulle säga var i alla fall att jag ska på födelsedagsmiddag idag, jobba imorgon (tänkte göra pannkakor till middag, hehe) och sedan är det torsdag där jag också ska jobba, och packa och sedan bär det av till sydön! Kan knappt förstå det själv, och är lite nervös, men det blir kul!
 
Jag ska ju typ till världens ände, så förvänta er ingen teckning på telefonen. Och när jag väl har teckning har jag en känsla av att bloggen inte står så värst högt upp på listan, så ja, det lär vara tyst här ett jävla tag.
 
Jag åker alltså på fredag, den 5e, och kommer hem tisdag den 16e.
 
Resrutten ser ut såhär:
Fredag 5 april - Färjan till Picton och buss till Nelson
Lördag 6 april - Nelson
Söndag 7 april - Utflykt till Abel Tasman National Park
Måndag 8 april - Nelson
Tisdag 9 april - Buss till Greymouth
Onsdag 10 april - Buss till Franz Josef och glaciärerna
Torsdag 11 april - Buss till Wanaka och den fina sjön
Fredag 12 april - Buss till Queenstown
Lördag 13 april - Queenstown
Söndag 14 april - Queenstown
Måndag 15 april - Utflykt till Milford Sound
Tisdag 16 april - Flyg hem, via Auckland, tyvärr.
 
Så ja, om jag inte hinner/orkar med ett inlägg innan jag åker så vet ni i alla fall vart jag håller hus, om allt går som det ska, hehe.
 
Nu är det duschdags för när Ellie kommer hem från sin promenad så ska jag åka. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Något mega korkat med flyg via Auckland? Dumma flygbolag.
Super mys med skype och längtar tills vi ses, vill boka biljetten snaaaart!

2013-04-02 @ 15:09:10
Postat av: johanni

Fy fan va ball!!! Hinner vi Skypea innan??????? Fba mig<3

2013-04-03 @ 12:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0