Magsjuka

Vilken jävla hemkomst.
 
Första natten hemma blev Katya magsjuk, och igår var det min och Ellies tur. Himla smidigt att vi fick det samtidigt alltså. Stackars Ellie spydde i nästan 12 h medans jag klarade mig från spyorna i alla fall. Låg dock däckad från typ halv tre på eftermiddagen och fick höra av mig till Sarah och säga att jag nog inte kunde jobba idag. Natten var bara en enda lång feberyra typ. Nu har jag äntligen börjat känna mig lite bättre i alla fall. Har ätit en halv skål med flingor och ett äpple, så ja, det är på bättringsvägen i alla fall.
 
Så ja, i och med att livet börjar återvända till mig tänkte jag börja med lite inlägg om resan! To be continued, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0