I'M HOME BABY

Puh, äntligen hemma.
 
Har sedan jag kom hem packat upp, laddat över alla bilder (som slutade någonstans runt 600 st...), beställt nya linser, svarat på massa mail, skrivit en What's happened since story, och ja, läst ungefär 150 blogginlägg (och har lika många kvar).
 
Har också jobbat idag. Eller, jobbat och jobbat, vet inte riktigt vad jag ska kalla det när Ellie är hemma, men jag tog Lexie till skolan i alla fall. Katya hade kräksjukan inatt den stackarn, så hon var hemma idag. Ikväll ska jag ta mig till andra sidan stan, för att hälsa på Josefine! Hon åker snart hem den djäveln...
 
För övrigt verkar det som att mitt datorbatteri lagt av, så nu mera funkar den bara med sladden inkopplad. Inte för att det gör så stor skillnad då den dog efter 15 min utan sladd ändå, men ja, mami; jag önskar mig en dator när jag fyller 20!
 
Resan lär ju ta en jävla massa inlägg, och en jävla massa bilder, men för att sammanfatta så har jag haft svinkul och svintråkigt, vart on top of the world med kalasmänniskor och helt jätteensammast på jorden, åkt alldeles för mycket buss, hoppat 134 m ner i en canyon (?), ridit på en häst i tre timmar och skinit ikapp med solen (har fortfarande träningsvärk), ätit hamburgare, sett så mycket fantastiska saker och tillslut satt jag i fyra långa timmar på jordens tråkigaste flygplats för att det dumma flygbolaget ändrade min flight så jag var tvungen att åka upp till Auckland och byta. Kul att jag åkte förbi Welly och vinkade ner... Har missat massor, såklart, men det får ni se när det väl börjas berätta.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på byggsnubben som för en massa oväsen utanför mitt rum. Dom har äntligen tagit tag i väggen som rasade in i regnovädret för typ 1,5 månad sedan?
 
Well, jag lever i alla fall!
 
Om 3 månader, 2 veckor och 5 dagar är jag hemma och kramar på er. Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vet känslan! Gjorde samma tur, kände likadant men jag kände också att "Fy fan vad jag är bra" Jag vågade verkligen detta, jag gjorde detta bara för mig och det blev så himla bra! Vilken dag är det du flyger hem? Satt precis och räknade på det och om jag har räknat rätt så landar du och jag i Sverige samtidigt, fast från lite olika ställen och på lite olika flygplatser :P

Svar: Ja men det gjorde jag med, verkligen! Är himla stolt och glad över att jag vågade och faktiskt gjorde det.Jag landar den 5e Augusti i Sverige, så jag åker den 4e härifrån. När är du hemma igen? :D
Linn Wollbrant

2013-04-17 @ 11:39:17
Postat av: Jasmine

Jaha, jag kommer nog den 9 augusti så några dagar efter dig då :P

Svar: Ja, men bara några dagar ;)
Linn Wollbrant

2013-04-24 @ 08:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0