Upp och ner, hit och dit

Hello!
 
Vaknade av mig själv 07.05 idag, och tur var väl det, för jag insåg att jag börjar ju tidigt idag. Första gången på typ 1,5 vecka, och jag glömmer ställa klockan, heja mig. I alla fall. Var nere i Avalon Park med Katya efter vi lämnat Lexie i skolan för morning tea med Cosi och Helena! Sedan hängde dom på hem för lunch.
Efter det var Katya jordens grinigaste, vilket gjorde mig till jordens grinigaste (+MENS som inte gjorde saken lättare). Tur att barn är så långsinta också. Blir sura och skriker att dom hatar en, kommer tillbaka 5 min senare och allt är som vanligt, förutom att man själv fortfarande är grinig. Det är bara att klistra på ett leende, typ.
 
Glömde av tiden och fick skynda till skolan för att hämta Lexie, och såklart börjar det regna när vi ska hem så vi hade tävling, hehe. Enklaste sättet att få något att gå fort: säg att försten vinner! Så, vi sprang ner för hela backen, haha. Missade faktiskt det värsta regnet på grund av det, så jag var nöjd. Mindre nöjda var mina ben dock. Har träningsvärk sedan igår...
 
Världens bästa Ellie kom hem med choklad till mig också!!! Precis vad jag behövde. Hon garvade åt mig när hon såg att den redan var slut dock, hehe. 220 g choklad, slurp, typ. Men, min mens-mage behövde det.
 
Smsade med LP förut och så skrev hon till Lexie: Hi Lexie, how are you today? Do you like Linn?
Lexie svarade: Yes I do, I love her soooo much. Och Ellie flikar in: And your mum thinks that Linn is the best au pair yet! Blir man glad eller blir man glad?
 
Imorgon är planen: ut och gå/spring. Jobb 2.30-10 pm.
Torsdag är det playgroup, jobb, skype och packa, för på fredag åker jag till Frida!!! WOHOO. Tjatar nog om det i varje inlägg, MEN, det ska bli förbannat skojsigt faktiskt!!
 

Kitkat & choklad <3

Smskonversation med LP och fina bilder skickas fram och tillbaka!

Lex härmar den här bilden som hon tyckte var kul: (ja, vi kollar på bilder hela tiden, på allt och ingenting)

 

Nu är det nog bed-time ändå. Klockan är ju trots allt tjugotvå. (RIMM!!!)
Natti natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0