Uäh



Såhär har min dag sett ut. Har ätit sushi (börjar tycka om det faktiskt?) och legat i soffan med katten. Typ.
 
Vädret är bajs. Kallt som satan, regnigt och blåsigt. Ellie tyckte att jag borde tagit med mig en varmare jacka, haha. Får väl ta dubbla tröjor eller något nästa gång och hoppas att det blir sommar snart. Eller något. Vädret gör mig deprimerad, tog en nap idag igen efter lunch, hehe. Heja mig.
 
Blev ingen promenix eftersom det regnade och blåste storm då, kanske ni fattade.
 
Nu ska jag och min mensvärk bädda ner oss i min säng med värme och invänta en ny dag!
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

Linn, ska vi äta sushi tillsammans när du kommer hem? :D

Svar: hemskt gärna! :)
Linn Wollbrant

2012-09-12 @ 16:54:44
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com
Postat av: Johanna O

hoppas veeeerrrklliiigen att vädret hinner ändras tills jag kommer! ååh va jag längtar.
ps. vädret SUGER i sverige om det är till någon tröst....

Svar: det gör det garanterat! haha, tro det eller ej, men det är en jävla tröst att vara här när det blir höst och vinter hemma, och då gillar jag ändå hösten... längtar tills du kommer ner :D
Linn Wollbrant

2012-09-13 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0