Time flies

Hej igen!
 
Som sagt, dagarna flyter på. Igår jobbade jag från 15-22, vilket är en väldigt skön tid, men samtidigt ganska jobbig. Skön för att flickorna sover från 19, jobbig för att dom ofta är trötta och griniga efter skola/kindy, plus att dom inte gillar att jag nattar dom än, haha. Igår gick dock hur smidigt som helst! Vet inte vad som hände, haha.
 
Var på playgroup på förmiddagen med Katya också. Den ungen alltså. När vi kom hem kröp hon upp i mitt knä, gav mig en stor puss och kram och sa: "Lind, (heter inte Limb längre, vi gör framsteg!) thank you for taking me to playgroup!" Alltså. Dog ju så söt hon är. Ville bara äta upp henne.
 
Och Lexie älskade mig i förrgår när vi åkte ner till Avalon Park, haha. "Linn, I LOVE YOU!!". Men, igår när jag gjorde något hon inte tyckte om, då hatade hon minsann au pairer, förutom Karin, och även om hon skulle börja gilla mig så gillar hon mig inte egentligen. Lite senare kom det igen dock: Linn, I love you! Dom är för charmiga dom små liven.
 
Idag är planen relativt oklar än så länge. Är själv hemma just nu, men sedan kommer väl Ellie och Katya tillbaka för lunch. Därefter plockar nog Hanna upp mig och så ska vi till Johnsonville för en fika, men efter det är det oklart. Egentligen vill jag nog åka hem en sväng, för Lexie och Katya ska på disco på Katyas kindy idag, och dom ska vara utklädda efter bokstaven P, så jag tror att jag kommer få en Princess och en Pussycat här hemma, och det vill jag ju inte missa! Efter det ska jag till Cosi och laga mat och mysa på kvällen, så det blir nog bra!
 
Såhär kände jag mig i förrgår, utslagen. & godmorgon tröttis.

Här är dom, mina godingar! Afternoon tea i Avalon Park.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0