så ARG

Har för första gången sedan jag kom hit riktigt ont i magen. Både Karins och Fridas familjer har sagt att dom inte behövs/vill ha dom längre, så båda två ska byta nu. Jag blir arg?!
 

Alltså. Visst, om det inte funkar osv, men enligt både Frida och Karin har det ju funkat jättebra och dom trivs osv. I Karins fall skulle hennes hostdad flytta ihop med sin tjej så då "behövdes inte Karin längre". VAD FAN ÄR DET OM?
Vi kommer från andra sidan jorden för att göra det här. Vi har litat på våran familj som vi kommit till, och jag tycker fan att man kan begära att det är ett någorlunda genomtänkt beslut att skaffa en au pair?! Vi reser så långt för det här, och det är en sådan sjuk omställning. Att lägga hela sin vistelse här i någon annans händer är ganska stort, och så finns det folk som gör så?! Jag menar, vi har varit här i 8 respektive 6 veckor nu. Att flytta ihop har man väl haft i åtanke lite längre än sådär?
 
ÅÅH. Känner hur jag uttrycker mig som en kratta, men jag blir så förbannad. Jag hade blivit helt förstörd om någon hade gjort sådär mot mig. Okej om det inte funkar, men "jag ska flytta ihop med min tjej" är fan inte acceptabelt. Jag hade satt mig på första bästa plan hem typ.
 
Uäh. Nu ska jag fortsätta tröstäta, läsa ikapp mig på bloggarna (har 265 inlägg kvar atm) och knåpa ihop ett inlägg med mobilbilder. Hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0