När Frida och jag gjorde Auckland osäkert

Glömde lägga upp partybilderna från Auckland också! Frida hade med sig sin kamera ut, och jag är såååå trött på att min är sönder för det är ju sånt där jag vill ta med den på.... Jaja. Alla papper är i alla fall inskickade nu, så jag hoppas att det inte tar allt för lång tid.
 
Vi posade som satan när vi hade missat tåget. Det ska tilläggas att vi inte hade börjat dricka här.
Inte här heller..... Här satt vi och väntade på skjuts och drack varm choklad för vi frös, hehe.
Vi fick roliga tutor hos Merle! Dom ägde, hehe.
Jag, Finja, Filippa och massa andra random b-rudar, hehe.
Vi hade roligt i alla fall!
Det här var typ det bästa på hela kvällen, HITTA NEMO-BILEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0