Lördagsplanerna

Hej!
 
Egentligen skulle jag varit på väg mot Jasmine nu, men, planerna blev ändrade. Tyvärr går ju mitt humör i botten i takt med hur mycket planerna ändras, känner egentligen mest för att se en film, äta choklad och ligga hemma, men, 20.30 plockar Cosi och Lis upp mig och sedan blir kvällen förhoppningvis kalas!
 
Idag så träffades vi och planerade våran trip nästa vecka litegrann. Gud, tiden går så fort. Det var typ en månad sedan vi bestämde det? Vädret var i alla fall underbart så vi satt ute på Civic square och åt lunch också. Sedan åkte jag med Ellie och flickorna hem, nerklämd i mitten mellan tjejernas bilbarnstolar, haha. Vagnen får inte plats i bagaget så den måste vara i framsätet, därför fick jag knö mig ner där. Jag trodde verkligen inte min rumpa skulle få plats där, men med lite våld gick det minsann. På tal om min rumpa så har jag galen träningsvärk... Och min fot gör redigt ont efter att jag stukade till den när jag och Frida var och klättrade på Lion Rock, så vi får se vad det blir av den här kvällen, haha.
 
Här är mina hjärtan! Den enda på sin sparkcykel och den andra i sin humledräkt, solhatt, sandaler viftandes med sin Sverige-flagga, haha. Så charmiga så.
 
Nu blir jag hämtad om 45 min så ska ställa mig i duschen och sedan försöka komma fram till vad jag ska ha på mig... Det där med 5 grader kallt och ingen garderob är lite svårmatchat ändå. Wish me luck! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0