Framtids-Linn

Godmorgon!
 
Älskar hur det är kväll hos er och morgon hos mig, och vice versa. Det blir dock enklare när ni ställt om till vintertid och vi till sommartid, då är det rätt och slätt 12 h skillad. Eller som Malle säger: Linn, du är ju i framtiden ja.
 
Här regnar det. Och blåser. Och regnar. Och blåser mer.
 
Dagens planer:
- 12.15 i stan.
- Kolla på ryggsäck till roadtripen
- Göra Cosis naglar
- Gå till turistcentrat
- Fika
- Kolla rugby OSÄKERT DOCK, bajsbussar
 

Sedan jobbar jag på söndag igen, men det gör bannemig ingenting i det här skitvädret.
 
Saker jag saknar med Sverige: (utan inbördes ordning)
- Mamma
- Emil & Simon
- Mitt gäng <3
- Jensi
- Svensk mat, speciellt frukosten
- Min säng
- Svenskt godis
- Alla andra fina människor jag omger mig med
 
Hörs!
 

Kommentarer
Postat av: jaw

löfff ya

2012-09-08 @ 12:16:36
URL: http://stoltankar.blogg.se/
Postat av: malle

bästa linnsan <3

2012-09-08 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0