Wellington-helg

Har haft en äkta bakis-söndag, om vi bortser från själva bakis-måendet, hehe.
 
Jag och Cosi vaknade av klockan vid 9, blev hämtade av Natalie vid 10 för att åka in till stan och äta pannkaksbrunch. Det var "ät så mycket du vill för x antal dollar" så gissa om jag åt. Är fortfarande mätt, helt sjukt. Det var pannkakor med allt möjligt till ska jag tala om. Det lär bli fler söndagar där alltså!
 
Sedan gick humöret upp och ner som en bergochdalbana... De senaste bakis-dagarna jag haft har jag ju spenderat i världens bästa famn utan att röra mig många meter utanför sängen. Att då befinna sig så jävla många förbannade kilometer ifrån varandra känns i hjärtat, och i hela kroppen. Men, om bara lite mer än två månader är han här, och jag är tillbaka i världens bästa famn igen, i alla fall för ett tag. Och, det är ju sant som han sa, vi ska allt ha lite credd för att vi klarat oss så himla bra såhär långt.
 
Annars såg gårdagen ut såhär:
- Fick skjuts ner i ÖSREGNET till Lower Hutt Mall, aka Westfield.
- Väntade på Cosi.
- Träffade Cosi.
- Shoppade saker jag behövde OCH: mina drömmars skor!!!
- Åkte hem till mig och åt toast och hämtade grejer.
- Blev igenkänd på bussen av busschaffisen för att jag var med i tidningen, inte lätt som berömd vet ni!
- Köpte sprit, moaha. Gick in i affären, tog det jag ville ha, betalade, behövde inte ens visa leg, och gick ut igen. Kändes så jävla bra.
- Fixade oss och väntade på att det förbannade ÖSREGNET skulle sluta. Det skedde aldrig så världens snällaste hostdad körde oss till Jasmine.
- Intog sushi, choklad (MARABOU!!) chips, popcorn, alkohol.
- Dansade!
- Fick skjuts hem av världens bästa Lis!
- Somnade. Och vaknade mitt i natten av att Cosi snarkade som jag vet inte vad, hahaha. Var så chockad, och trött att jag somnade om lika fort igen, hehe.
 
Och såhär såg den ut bildligt talat: (lite av den i alla fall)
Är vi inte charmiga så säg?

Kommentarer
Postat av: jaw

söööötis! jag vill se skorna! :O

Svar: varsågod darling! <3
Linn Wollbrant

2012-10-15 @ 15:09:13
URL: http://stoltankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0