Vardag, eller något...

Tisdag. Jobb, gym, barnpassning. Roligare än så har det inte varit. Det har tvärt om, varit riktigt segt och tråkigt idag, vet inte varför.
 
Ska gå och lägga mig kl 9 idag, och sova så gott. Är verkligen trött. Skönt att det är en kort vecka, haha. Imorgon kommer min program manager efter lunch, sängkläder ska tvättas, och sedan vet jag inte riktigt. Tanken var att jag skulle ha en playdate med Therese, men det verkar som att jag ska sluta tidigare och då blir det väldigt tight om tid. Sen är det torsdag, playgroup, kindy, och gym tror jag. Fredag är oplanerad än så länge.
 
Vardag. Skönt och oskönt på samma gång.
 
Saknar Jensi, och mami, och Simon och Emil, och LP, och alla andra.
 
Min dator är så jävla seg också. Kommer ju aldrig överleva om den dör?
 
Nä, nu ska jag gotta mig lite åt The Mentalist och sedan sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0