TRÖTT

Blir galen på försäkringsbolaget här alltså. Min kamera gick ju sönder, och sedan dess har jag skickat in papprerna en gång, mailat och frågat varför det inte händer något, fått höra att dom tappat bort papprerna, skickat in nya, fått höra att jag behöver ytterligare ett papper som talar om hur mycket det skulle kosta att laga den. Bara det att alla affärer säger att dom skulle behöva skicka den till Nikon för att kunna ge mig ett sånt papper, och bara det skulle kosta mig över 100 dollar. Det gör mig galen.
 
Annars har solen lyst på mig idag! Och vardagen är tillbaka.
 
Imorgon står gymmet, brunch/lunch och kak-bak på schemat, åh du lediga dag <3
 
Ska kolla igenom Lindale Farm-bilderna och slänga upp dom också, men det lutar åt att det blir imorgon för jag ska försöka ligga i min säng kl. 21 idag. Har varit sååå trött när klockan ringt dom senaste dagarna.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0