Födelsedagshelgen i korta drag

Okej, få se nu.
 
Sedan jag skrev sist har jag ätit tacos hos Therese, köpt ny kamera och en hårddisk, druckit rödvin och ätit ostbricka med salami och choklad, druckit mer vin och ätit sushi, shottat ren vodka och ätit glass för att dölja smaken, dansat fötterna av mig, blivit bestulen på min telefon, sovit 3 timmar, haft en underbar födelsedagsmiddag, fått så fina presenter och bara varit allmänt lycklig över att jag har så fina människor omkring mig!
 
Från fredagen har jag tyvärr inte så mycket bilder men sen gick jag ju och handlade mig en kamera, så på lördagskvällen och natten såg det ut såhär;
Först var vi snygga!
Sen var vi arga för att bussen inte kom. Då gick vi hem, ringde taxi och shottade vodka och åt glass istället.
<3
Sen vare dags för tequila...
Ja, vi hade ju roligt som sagt!
 
Sen var det mitt födelsedagsfirande hemma, och det såg ut såhär;
Fick som sagt fina presenter, och MASSOR med choklad, haha.
Och världens mest fantastiska födelsedagstårta!!!
Tårtuppskärning!
Alla måste få vara med...
Och så pizza!
Andra föredrog chips, haha. Bästa med denna bilden är Trev's hund Nemo i bakgrunden, hahaha.
 
Och det var den helgen! Om det inte vore för telefonen så hade den verkligen varit perfekt.
 
Tack för alla gratulationer hemifrån också!

Kommentarer
Postat av: Johanna Bergstedt

snyggg, i feeeta skor med ett underbart leeeende på läpperna! i do miss you like hell my friend <3 skönt att du hade en underbar dag!! (helg) förutom att dig lur med kidnapppad, fett ovärt ......

du verkar ta livet med en nypa salt å njuten av verkligheten, darling im glad! men vi måste fan skypa snart!! pussssen

Svar: hihi, taaack min finis! saknar dig med, som tusan. saknar att åka till gymmet, basta, äta oss tjocka på choklad och annat gottigt medans vi pratar om allt och ingenting. <3
det har ändå löst sig hyfsat med luren. lånade pengar av mami, köpte en ny, och så håller jag på med försäkringsbolaget.

hoppas vi hörs ikväll juuu! PUSS <3
Linn Wollbrant

2012-10-30 @ 17:16:55
URL: http://stoltankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0