Watch out på vägarna, hehe

Hej!
 
Har en makalöst bra nyhet; Jag körde bil idag!!!

Ellie kom hem och sa att hon kollat upp hur mycket extra i månaden det skulle bli om hon skaffade full försäkring på bilen så att jag också kan köra, och det visade sig att det inte var så mycket extra, och att hon tyckte att det var värt det, för min skull. Så från och med idag får jag köra bil, WOHO! Var ute och övade lite förut, hehe. Konstigt nog kändes det mest ovant att köra bil över huvudtaget, och att det var automat, tänkte inte så mycket på att vi är på vänster sida, eftersom jag ändå varit det nu varje dag i tre månader. Åh, är så himla glad! Det gör hela min fritid här så väldigt mycket lättare om jag kan låna bilen ibland.
 
Annars var vi på en Au pair outing idag. Hade med mig både Lexie och Katya, för Lexie behövde en dag hemma från skolan för att överleva helgen efter våran sena måndag, haha.
Vi var i alla fall i Avalon Park med våra dekorerade sparkcyklar och åkte runt lite, hade afternoon tea och lekte sedan på lekplatsen.
 
Är dom inte hur charmiga som helst?
 
Redan torsdag imorgon, tiden springer ju. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0