Sommarvärme, nästan

Åh, idag har det verkligen varit sommarväder! Lite kyligt ibland kanske, men inte mer än att man bara behövde en tröja.
Jag och Katya tog tillfället i akt och åkte ner till Avalon Park för morning tea och lite lek. Vi var tyvärr tvungna att vara tillbaka till lunch, för Alyce, min program manager, skulle komma, men det var mysigt ändå.
 
Vi kalasade på tigerkakan vi bakade igår, som hundjäveln tog från bänken och käkade upp under tiden vi var i parken. Var helt rasande när jag kom hem och upptäckte det. Idiothund. Men, får väl skylla mig själv, borde lagt den uppe på kylskåpet... Jaja, förhoppningsvis kommer jag ihåg det till nästa gång.
Ungen gör ju en miljon roliga miner på bild, men såhär ser hon ut på riktigt när hon skrattar, min sötnos.
Och såhär när hon solar, haha.
 
Nu har jag precis avnjutit en fish-wrap till middag och ska ta mig ner mot Cosi för att umgås lite.
 
IMORGON KOMMER FRIDA!! Tjohoooo, ska ju bli hur kul som helst!
 
Förvänta er ingen uppdatering i helgen alltså, vi lär ha fullt upp liksom, hehe.
 
Vi hörs när vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0