Puss!

Hej!
 
Inte överdrivet händelserik dag idag.
 
Jag skypeade med Jensi i morse, åt frukost, fick skjuts med Ellie till Petone, tog bussen in till Wellington, letade upp rätt byggnad(efter att gått fel en gång, haha) och fick beställt en översättning på mitt körkort. Letade present till Cosi, åkte hem, gjorde ingenting, och sen åkte jag till gymmet.
 
Har suttit lite barnvakt ikväll, men flickorna somnade vid åtta typ, så sedan dess har jag kikat med ett halvt öga på MTV EMA's samtidigt som jag målat naglarna!
 
Och nu är det bara fyra dagar till helg, och det betyder att jag äntligen får träffa Lis igen, för hon kommer ner från Auckland! Men innan dess står fyra arbetsdagar på schemat, varav en innehållet simning, en playgroup, och en playdate med Lulu, så det ska nog gå så bra så!
 
Ska nog försöka hoppa i säng snart, är trött, som vanligt. Framförallt är min kropp trött, men det är en rätt skön känsla alltså.
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0