Från lilla kameran

Har liksom jobbat ganska hårt på att ta med mig min kamera (den lilla) lite överallt och faktiskt använda den, så här kommer lite blandade bilder:
Här är min lilla docka när vi skrev brev till tomten på playgroup!
Eftersom The Hobbit premiären är imorgon (onsdag) så har dom visat en Lord of the rings film varje kväll på storbildsskärm sedan i söndags. Frida var ju här i söndags kväll så jag missade den första, men jag och Cosi såg (nästan hela, hehe) tvåan igår och ska in på den sista idag är tanken! Det var KALLT som ni ser, haha. Men helt plötsligt färgades himlen sådär vackert rosa och man var ganska nöjd och glad under sina 15 lager kläder och filtar ändå.
Tog mig äntligen i kragen och fotade vårt hus och omgivningen, samt lite där jag brukar promenera, så, here we go: Vårt hus!
Promenad-utsikt!
Nedför, nedför, nedför...
Helt plötsligt känns det som att man går i djungeln!
Och i nästa sekund kan man skymta bergen borta i fjärran. Dom var snötäckta när jag kom hit.
Frida: Vi har roliga diskborst-blommor här också!
En karta över våran lilla "hill".
Och så våran charmiga minibuss!
Lite mer utsikt.
Mina darlings vid skol-skylten!
Lek!
Och panorama från skolan.
 
Nu ska jag packa på mig mina 15 lager kläder igen och vänta på att Cosi kommer och hämtar mig så att vi kan se det sista av filmen i stan! PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, alla älskar diskborst blommor! Och mini bussarna.

Svar: mina minibussar är bäst! roligast är att kortet är taget när jag går upp för backen, svettas som en gris trots att jag inte ens sprang eller gick runt parken, och bara sliter upp kameran lite fort när jag ser bussen, hahaha!
Linn Wollbrant

2012-11-27 @ 08:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0