En vanlig tisdag

Och där var snart den tisdagen över.
 
Är fortfarande ganska trött och seg, men hoppas jag vaknar till liv imorgon när simhallen står på schemat, haha. Har nu suttit i fåtöljen sedan klockan fyra, vilket i och för sig inte gör saken bättre. Men, jag orkade inte åka till gymmet idag. Har vart där både lördag, söndag och måndag, och så ska jag till Therese imorgon och följa med på hennes zumba, så det fick bli en vilodag idag.
 
Så himla scary snubbe på gymmet igår förresten. Jag hade sprungit 2 km på löpbandet och skulle precis byta till crosstrainern när han kom och ställde sig bredvid mig. Alla andra löpband var lediga, men han skulle prompt ha det som var bredvid mig. Sedan, när jag stängde av, typ 2 min efter att han kommit, och förflyttade mig, då följde han efter. Sedan ställde han in exakt samma tid som mig på crosstrainern, och när jag pratade med en tjej bredvid så tog han liksom tillfället i akt och sa något, som jag dock inte förstod ETT ord av, haha. Det var bara ett jävla mummel. Men han följde verkligen efter mig, så himla creepy... Han la av när jag satte mig och strechade dock. Tur det.
 
Funderar fortfarande på om jag ska orka vara uppe lite längre, och åka ner en sväng till Cosi när hon kommit hem från sin dans-klass, eller om jag bara ska vara hemma. Vi får se vad som händer.
 
Annars så är det inte överdrivet mycket spännande som händer här nu för tiden. Lis kommer ner i helgen, så då blir det förhoppningsvis lite försenat födelsedagsfirande för mig i form av party. Och sen kommer ju Frida helgen efter det!! Galet va fort tiden går. Längtar så himla mycket!
Sedan blir det några veckor av vardag och ett (tafatt, antagligen) försök att spara pengar, och sedan kommer ju mina allra käraste ner och hälsar på. Känns fortfarande overkligt att dom verkligen ska komma.
 
Nä, nu ska jag gå och byta om, dör ju av värmesalg i alla dessa kläder! Vi hörs, Puss!

Kommentarer
Postat av: ThereseNZ

woop woop! gillar att du joinar imorgon :D

2012-11-13 @ 09:36:38
URL: http://theresenewzealand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0