Adrenalin Forest och söndagsångest

Har sån fruktansvärd söndagsångest, som vanligt. Det spelar ingen roll om jag är bakis eller inte, hittar på något eller inte, jag har fortfarande sån jävla ångest att jag bara vill dra täcket över huvudet och aldrig mer vakna. Längtar hem, känner mig ensam, värdelöst, fet, hemsk, ful och känner inte för att göra ett piss egentligen.
 
Hur som helst. Igår var vi ju på en Au Pair Link outing som hette Adrenalin Forest. Googla det för mer info, haha. Nej men det var ett ställe med sjukt höga träd, och så hade dom 6 olika nivåer som man kunde klättra på. Man fick en sele med två kabinhakar som fungerade som säkerhetsgrej då, och så vantar och så var det bara upp och klättra. Det var som olika banor runt, med linbanor mellan träden som man fick åka på, stegar att klättra på, och så hundra andra olika utmaningar för att ta sig runt.
Jag som är lite höjdrädd såg det ju väldigt mycket som en utmaning, och gjorde upp till nivå 4, men den var fan inte rolig alltså. Vi var säkert 20 meter upp i luften, träden svajade av blåsten, för att inte tala om vajrarna (?) som man balanserade på. Hemskt var det.
 
Efter det åkte vi i alla fall hem till Therese, och sedan iväg till nått ställe där vi grillade lite korv med några andra Au pairer. Sen åkte vi direkt hem till soffan och åt choklad och tjötade tills vi slocknade runt 11 båda två, haha.
 
Såhär såg det ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0