Solen skiner

Solen gör underverk alltså.

På bara två dagar är hela världen grön, människor vistas ute, leenden och skratt avlöser varandra och allt blev plötsligt så himla enkelt och bra!

Skrev kanske mitt sista prov på gymnasiet idag. Nu är det bara Sv C-tal kvar, bildredovisning, kanske någon fysikgrej och så får vi se hur det blir med kemin. Det är sjukt nära nu.

Har dessutom skrivit en packlista till Rhodos. Tror att jag har fått med allt, men det märker vi. Det jag inte har med har förhoppningsvis någon annan med sig.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska tacka ja till min brors erbjudande om att gå ut och springa, men jag hoppas att han glömmer av det för jag känner inte alls för det efter en dag i ca 1 knop och väldigt många soltimmar. Kanske dags att äta middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0