NZ

ALLTSÅ!!!!

Jag skrev precis ett mail till Au Pair Link i Nya Zeeland och bekräftade att jag vill åka med dom och att jag ska åka till familjen jag pratat med det senaste?! HUR SJUKT SOM HELST............

Sitter nu med tusen olika papper och skit på krånglig engelska som jag inte förstår ett ord av och försöker att andas samtidigt och inte tuppa av typ. Jag åker i början av augusti...

....... OCH DET ÄR TRE MÅNADER DIT????

Ungefär så känner jag. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Känner mig helt jävla livrädd samtidigt som det ska bli hur kul som helst!!

Kände typ att: YES, fan va gött att slippa gå och oroa sig för allt sånt där när jag väl bestämt mig, men nä, då ska man söka visum, och fylla i massa formulär, och betala in massa saker, osv osv. Min mage är inte gjord av sten, så att säga.

Åker iaf till Rhodos om 5 dagar. Inte ens det typ. DÖR FÖR ATT DET ÄR SÅ MYCKET NU. Kommer aldrig kunna packa. Kommer inte få med mig hälften av det jag ska ens. Kommer få gå naken.

Tur att jag vaxat mina ben då iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0