Det senaste


Mamma funderar tydligen på ny säng. Inte mig emot, då tar jag hennes 180 säng och flyttar upp den till mitt rum, hehe. Åt Berts hummersoppa också. Matorgasm.

Hittade ett par kaniner att ha på fötterna (OBS, ej riktiga) och älskade tanten med hatt på gymmet! Är det Guldvecka så är det.

Skrattade åt Stefan i hatt och min tröja, och kollade när han åt det vidrigaste på länge. Tortillas med fiskpinnar och majonäs..........

Åkte på en nostalgitripp när Emil bjöd mig på syrliga kulor, sånt åt vi i 6an typ. Hur gammal var man då? 12? 13? Fotade Emil också, hehe.

Gosade med en rävsovande Emil, och hotade att döda honom om han inte ville gosa mera.

Läste tidningen.

Min nästa bil blir nog en sån här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0